Monday, August 6, 2012

බුදුන් වදාළ කර්මය මෝහනයෙන් තහවුරු වෙනවා

දිනක් මා හමුවීමට පැමිණි අයකු මට පැවසුවේ මෝහනයට ලක් වී තම පෙර භවය කුමක් ද යන්න දැනගැනීමට අවශ්‍ය බවය. එවිට මා පෙරළා ඇසුවේ පෙර භවය දැන ගැනීමට ඔබට අවශ්‍ය ඇයි ද යන්නයි.

තමා දැනටමත්, තමාගේ පෙර භවය ගැන දන්නා බවත් එය සත්‍ය දැයි මෝහනය මඟින් තහවුරු කර ගැනීමට අවශ්‍ය බවත් ඔහු කීය. ඔහු මීට පෙර මෝහනයට ලක්වී තිබුණේ නැත. එසේ නම් ඔහු පෙර භවය පිළිබඳව දැනගත්තේ කෙසේදැයි යන්න මට මහත් ගැටලුවක් විය.

මා ඒ ගැන ඔහුගෙන් දිගින් දිගට විමසු විට ඔහු මදක් පැකිළීමෙන් ඊට පිළිතුරු දුන්නේ තමා පිළිබඳව කිසිදු තොරතුරක් කිසිවෙකුටත් නොකීමට පොරොන්දු වන ලෙසය.

ඔහු බොහෝ කලක් භාවනානුයෝගීව සිටින කෙනෙකි. ගිහි ජීවිතයක් ගත කළ ද ඔහුගේ භාවනාව ඉතා දියුණුය. ඔහු පවසන අන්දමට ඔහුට භාවනා කරමින් සිටින විට තමාගේ පෙර භවය ද දර්ශනය වෙයි. එහෙත් එය නිවැරැදි ද යන්න ඔහුගේ ගැටලුව විය.

ඒ අනුව මම ඔහුව මෝහනයට ලක් කළෙමි. පෙර භවයේ තොරතුරු අසා දැන ගතිමි. මෝහනයේදී දැනගත් තොරතුරු ඔහු භාවනාවේදී ලද අත්දැකීම් සමඟ සංසන්ධනය කළ විට ලැබුණු ප්‍රතිඵලය පුදුම සහගත විය. දෙආකාරයෙන්ම ලබාගත් තොරතුරු සමාන විය. පරීක්ෂණය ඉතා සාර්ථක විය.

ඉන්පසු ඒ අපූරු පුද්ගලයා සමඟ මම තව දුරටත් කතා කළෙමි. ඔහු මනසින් ඉතාම නිරෝගී පුද්ගලයෙකි. ඔහුගේ ධර්මාවබෝධය පිළිබඳව ද සැකයක් නොවීය. පෙර භවය දැකීම හැරුණු විට වෙනත් අධි මානසික හැකියාවන් ද තමාට තිබෙන බව ඔහු පැවසීය.

ඔහුගේ කතාවෙන් බුදු දහමේ එන කරුණු කීපයක් තහවුරු වෙයි.

ඉන් මුල්ම කරුණ වන්නේ පුනර්භවයයි. මියයන පුද්ගලයන් නැවත ඉපදෙන බවත්, ඉපදී සිටින පුරුෂයන්ට පෙර භවයන් තිබු බවත් අද වන විට තහවුරු වී අවසානය. මෝහන විද්‍යාවේදී එය හඳුන්වන්නේ ප්‍රතිගමනය (PAST LIFE REGRESSION) ලෙසය. මෙය බටහිර රටවල ද අත්හදා බැලූවකි.

පෙර භවය තහවුරු වීමත් සමඟම එළිදරව් වන තවත් කරුණක් තිබේ. එනම් විවිධ පුද්ගලයන්ගේ ගති ලක්ෂණ හෝ භවයේ සිට පැවත එන බවය. ඉහත පුද්ගලයා ද පෙර භවයේදී භාවනානුයෝගීව ජීවත් වූ අයෙකි. එම පුරුද්ද මේ භවයේදී දැකගන්නට තිබිණි.

මීට අමතරව, ඔවුන් පෙර භවයේදී සිදුකළ කුසල් අකුසල් අනුව වර්තමාන භවය සකස් වී ඇති අයුරු ද තහවුරු වෙයි. එමඟින් බුදු දහමේ සඳහන් වන කර්මය නිවැරැදි බවත් තහවුරු වෙයි.

මෝහනයට පත්වූ බොහෝ දෙනෙකුගෙන් දැනගත හැකි වූයේ ඔවුන් පෙර භවයේදී සිදුකළ යහපත් ක්‍රියාවල ප්‍රතිඵල සහ ඔවුන් ප්‍රාර්ථනා කළ දේවල් බොහොමයක් මේ භවයේදී ලැබී තිබෙන බවය. එමඟින් බුදු දහමේ සඳහන් වන කුසලාකුසල කර්මවල සත්‍යතාව සහ හේතු ඵල සම්බන්ධය සනාථ වෙයි.

පෙර කී පුද්ගලයාට භාවනා වඩා පෙර ජීවත්වූ භවයන් දැකීමේ නුවණ ලැබී තිබේ. එය බුදුදහමේ හඳුන්වන්නේ පුබ්බේනිවාසානුස්සති ඥානය ලෙසයි. අද කාලයේදී වුව භාවනා වඩා ධ්‍යාන, අභිඤා, මාර්ගඵල ලබාගත හැකි බව ඔහුගේ කතාවෙන් පෙනී යයි. එමඟින් අතීත, අනාගත, වර්තමාන යන තුන් කාලයටම වලංගු වන ධර්මයේ “අකාලික” බව තහවුරු වෙයි.

පෙර භවයන් පිළිබඳව ප්‍රකාශ කරන අය ඔවුන් මීට පෙර ජීවත්වූ විවිධ ලෝක පිළිබඳව විස්තර ප්‍රකාශ කරති. ඒවා අතර දිව්‍ය ලෝක, පේ‍්‍රත ලෝක, තිරිසන් ලෝක ආදිය ද වෙයි.

ඒවා ඔවුන්ගේ යටි සිත්වල පමණක් තිබෙන “විකාර” ලෙස හැඳින්වීම සුදුසු නැත. අප ජීවත්වන මේ ලෝකය අපගේ පමණක් නොවන බව මේ වන විට තහවුරු කරගෙන හමාරය. මනුෂ්‍යයකු වීම දුර්ලභ කරුණක් බව බුදුන් වහන්සේ ප්‍රකාශ කර තිබෙන්නේ ඒ නිසාය.

සමහර අය බලා සිටින්නේ පිටසක්වළ සිට අමුතුම හැඩයේ යානාවකින් පැමිණෙන අමුතුම හැඩයේ සත්ත්වයකු අපට හමු වනු ඇති බවයි. නමුත් මෝහන විද්‍යාවේදී එළිදරව් වන අමනුෂ්‍ය ලෝකය ඊටත් වඩා පුදුම සහගතය. එය බුදුදහමේ හැඳින්වෙන තොරතුරු සමඟ කදිමට ගැළපෙයි.

මනෝකාය පිළිබඳව බොහෝ වාද විවාද ඇතිවී තිබෙන බව පෙනී යයි. මෝහනයට පත්වූ බොහෝ දෙනෙකු පවසන්නේ පෙර භවයේදී තමා මරණයට පත්වීමෙන් පසුව මනෝමය ශරීරයකින් අහසේ විවිධ තැන්වල සැරිසැරු බවය.

ඒ කාලයේදී ඔවුන් අහසින් ගමන් කිරීම, දුර ඇති දේ දැකීම සහ ඇසීම, විවිධ හැඩරුව ඇති ශරීරවලට මාරු වීම, ඊළඟට උපදින ස්ථානය දැනගැනීම වැනි විවිධ සෘධි බල ඇතුව ජීවත් වූ බව කියති. ඇතැම් අය එය අන්තරාභවය ලෙස හැඳින්වුවත් තවත් අය එය නොපිළිගනිති.

මෝහනයේදී එම අවස්ථාවට පත්වූ අයගෙන් ඔබ කවරෙක් ද? යැයි මම බොහෝවිට අසා ඇත්තෙමි. එවිට ඔවුන් කියන්නේ තමන් දෙවියෙකු, භූතයෙකු නොවන බවත් “තමන් තමන්ම” බවත්ය. තමන් පෙර භවයේ මරණින් පසුව තමාගේ කුසල, අකුසල කර්මවලට ගැළපෙන උපතක් බලාපොරොත්තුවෙන් සිටි බව ඔවුහු ප්‍රකාශ කරති. එබැවින් අන්තරාභවයක් ඇතැයි සිතීමට බොහෝ කරුණු තිබේ.

අපගේ භෞතික ශරීරය තුළ මනෝමය ශරීරයක් (ASTRAL BODY) තිබෙන බවත්, එය භාවනාව මඟින්, විවිධ අභ්‍යාස මඟින් සහ නින්දේදී ශරීරයෙන් ඉවතට පැමිණෙන බවත් නූතන ලෝකය පිළිගනියි. එය හැඳින්වෙන්නේ (ASTRAL PROJECTION) යන නමිනි. මෝහනය මඟින් ද මනෝමය ශරීරය සිරුරෙන් ඉවතට ගත හැකිය. මනෝමය ශරීරයෙන් විවිධ දේ කළ හැකි බව බුදු දහමේ සඳහන් වෙයි. ධ්‍යාන ලාභියෙකුට කොපුවකින් කඩුවක් ඉවතට ගන්නවා මෙන් භෞතික ශරීරයෙන් මනෝමය ශරීරය ඉවතට ගත හැකි බව අභිධර්මයේ සඳහන්ය.

දිනෙන් දින, දියුණු වන ලෝකයේ මිනිසුන් විවිධ දේ අත්හදා බලති. විද්‍යාව හා තාක්ෂණය දියුණු වීමත් සමඟම බොහෝ මිත්‍යා මත සමාජයෙන් දුරස් වී යයි. නමුත් බුදු දහමේ සඳහන් කිසිදු කරුණක් සත්‍ය මිස, අසත්‍ය නොවන බවට මේ වන විට තහවුරු වී ඇත. දියුණු වන ලෝකය තුළ බුදු දහම සනාථ වීමට එය ප්‍රබල හේතුවකි. පෙර / අපර දෙදිග රටවල විදේශිකයන් විශාල වශයෙන් බුදු දහම සොයා පැමිණෙන්නේ ඒ නිසාය.

0 comments:

Post a Comment